Subject: RE: Taotlus
From: "Heigo Biene" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 14:53:59 +0200

Tere!

Aga sooviks siis teada kas sinna Käru Muuseumi suuna viida alla ei saaks 
panna kahepoolsed suuna viita Coop Käru?

Tervitades

Heigo Biene

Haldusjuht

Rapla Tarbijate Ühistu

Hariduse 3, Rapla 79513

gsm +372 5131564

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.coop.ee/> www.coop.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, December 13, 2024 6:27 PM
To: Heigo Biene <[email-masked]>
Subject: Taotlus

Tere!

Tutvusin Teie poolt esitatud liiklusmärkide paigaldamise taotlusega ja 
lisasin taotlusele teede km ning  asukoha nime, et asukohad oleksid paremini 
arusaadavad.
Lisasin kirja manusesse ka teevideotest lõiked, et oleks parem nägemus 
olemasolevast liikluskorraldusest sõidukijuhi vaates.
Teeninduskoha märkide paigaldamisel võiksite lähtuda antud teel kehtestatud 
piirkiirustest. Millal enne ristmikku  saab sõidukijuht informatsiooni ja 
kas siis on võimalik teostada ohutut pööret teeninduskohta.
Tee 29 km 2,144 (Märjamaa alev) Transpordiamet ei väljasta paigaldusluba.
Tee 14 km 30,026 (Juuru) asukoht annab informatsiooni ainult Purila poolt 
liiklejatele ringristmikul, kuid edasi tuleb neil ise asukohta otsida, sest 
kauplus ei asu suunatava tee ääres.
teel 27 km 8,866 (Raikküla) asukohast on kauplus liiklejatele riigimaanteelt 
nähtav, kuid Järvakandi poolt Raplasse liiklejatele on see informatsioon 
juba hilinenud.
Transpordiametis on liiklusmärgi 762 "Kauplus" paigalduskohtade 
kooskõlastamiseks riigiteede äärde kokku lepitud ühtsed seisukohad, et kõiki 
taotlejaid kohelda võrdselt.
Mõned olulisemad põhimõtted:
*         märke ei kasutata tiheasustusalades (linnades, alevites ja 
alevikes)
*         märki ei kasutata, kui kauplus asub sõidutee ääres, on nähtav 
sõiduteelt
Eelnevast lähtuvalt palun vaadake märkide asukohad üle ja laske igale 
paigalduskohale koostada paigaldusjoonis ( joonisele kanda olemasolevad 
märgid ja paigaldatava märgi vahekaugus neist, märgi kujundus - suunanooled 
ja kaugused) lähtuvalt EVS613 nõuetest.
Kui tekkib küsimusi märkide paigaldamise suhtes, võite helistada või võtta 
ühendust e-posti teel.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes
liikluskorraldaja
5117377

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.